Fresh Housen brändiuudistus ja verkkopalvelu

Fresh House on siivouspalveluihin erikoistunut perheyritys Helsingissä. Yritys palvelee asiakkaitaan eri puolilla pääkaupunkiseutua kaikissa toimitilojen puhtaanapitoon liittyvissä asioissa, lähes 30 vuoden kokemuksella.

Lähtötilanne

Fresh House on niittänyt mainetta Helsingissä luotettavana ja osaavana toimijana, ja onkin onnistunut puskaradion avulla saamaan nimekkäitä asiakkaita. Yrityksen visuaalinen ilme ja verkkopalvelu eivät kuitenkaan olleet täysin tasapainossa erinomaisen palvelun kanssa, vaan edellisestä brändiuudistuksesta oli jo kulunut aikaa. Yrityksen strategiaa ei myöskään oltu koskaan pysähdytty kunnolla miettimään.

redandblue auttoi Fresh Housea kiteyttämään strategiaa, teimme yritykselle visuaalisen ilmeen sekä verkkopalvelun, otimme valokuvat verkkosivuille sekä autamme digitaalisessa markkinoinnissa.

Graafinen ilme

Fresh Housen uusi brändin kiteytys on ”Raikas tuulahdus pieniin ja suuriin toimitiloihin”. Yrityksen missio on huolehtia työpaikan viihtyvyydestä niin, että töihin olisi joka päivä kiva mennä eikä omalle työn tekemiselle olisi esteitä. Ilmeestä haluttiin raikas, moderni ja kutsuva. Logossa yhdistyy sitruunan raikkaus ja talon muoto; kirjaimellisesti Fresh House.

Verkkopalvelu WordPressillä

Verkkopalvelun tärkein tehtävä on tuoda yhteydenottoja niin potentiaalisilta työntekijöiltä kuin mahdollisilta asiakkailtakin. Sivu tehtiin mahdollisimman toimivaksi myynnin näkökulmasta. Ylläpidon käyttöliittymästä tehtiin mahdollisimman helppo ja kätevä.

Data ohjaa toimintaa

Verkkopalvelu-uudistuksen yhteydessä asensimme palveluun mittariston, jonka avulla palvelun toimivuutta tarkkaillaan ja kehitetään kvartaalikohtaisesti. Toimintaa tuetaan digitaalisella markkinoinnilla.

Hero image
Hero image