Lopputulos
Julisteita näkyi kadunvarsilla Suomen suurimmissa kaupungeissa. Julisteet saivat paljon huomiota ja haastetekstit tuottivat tulosta: Nappasimme julkisesti mainoksissa haastetun Erika Vikmanin huomion ja saimme hänet kuukaudeksi mukaan vegaanihaastekampanjaan.
Messuille tekemämme valokuvausseinä houkutteli paljon yleisöä ja mm. vihreiden poliitikko Emma Kari innostui jakamaan oman otoksensa Instagramissa.
Kadunvarsimainonta kasvatti heti ensimmäisellä viikolla seuraajien määrää sosiaalisessa mediassa liki 1800, joka nosti vegaanihaasteen toiseksi eniten seuraajia lisänneeksi tahoksi julkaisuviikolla. Lopulta maaliskuun lopussa haasteeseen osallistujia oli jo 12 000, mikä oli aiempia vuosia melkein tuplasti enemmän. Tavoitteena oli 8000 osallistujaa, joten kampanja ylitti odotukset reippaasti.