Insight

Markkina- tai tuoteposition kartoitus

Hyvän taustatutkimuksen avulla digitaaliseta tuotetta voidaan kehittää niin, että se sopii täydellisesti asiakkaiden tarpeisiin. Kun tuote osuu oikeaan markkinaan ja ratkaiseen oikeian ongelman, se markkinoi itse itseään ilman merkittäviä markkinointiponnistuksia. Keskitymme siis markkinoinnin sijaan kehittämään itse tuotteesta parempaa.

Käyttäjätutkimukset ja -haastattelut

Mikään ei avaa käyttöliittymäsuunnittelijan silmiä kuten käytettävyystestaus. Ihmiset käyttävät monesti verkkosivuja ja verkkopalveluita aivan eri tavalla kuin miten on suunniteltu. Mahdolliset käyttöliittymäongelmat voidaan selvittää ainoastaan käyttöliittymätutkimuksen avulla. Suunnittelemme ja järjestämme käytettävyystutkimuksia osana käyttöliittymäprosessia. Teemme myös verkkokyselyitä.

Käyttöliittymätutkimus

Verkossa jokainen vierailija jättää jäljen itsestään. Käyttöliittymiä voidaan tutkia keräämällä erilaista analytiikkaa käyttäjien liikkeistä ja kehittää käytettävyyttä tutkimusdatan valossa. Käyttöliittymää voidaan tutkia myös seuraamalla palvelun kohderyhmän edustajien käyttäytymistä ja erilaisten tehtävien suorittamista sivustolla.