Palvelu

Tuloksellista LinkedIn-mainontaa ja hakukoneoptimointia (SEO) B2B-yrityksille

Tiesitkö, että yli 80 % B2B-ostajista on tehnyt valintansa palveluntarjoajasta jo ennen ensimmäistä kontaktia myynnin kanssa? Tämän takia näkyvyys oikeissa kanavissa ennen myyntikeskustelua on ratkaisevaa.

Ratkaisumme tähän on LinkedIn-mainonnan ja hakukoneoptimoinnin yhdistelmä. LinkedIn-mainonnan kautta saatu näkyvyys nostaa yrityksesi harkintajoukkoon, jonka jälkeen laadukkaasti tehty hakukoneoptimointi tuo tuotteesi ja palvelusi esille juuri silloin, kun asiakas etsii ratkaisua.

Kasvumarkkinointi B2B-yrityksille redandbluelta

Asiakkaitamme:

Miksi juuri LinkedIn-mainonnan ja hakukoneoptimoinnin yhdistelmä on erityisen tehokas?

  1. Yli 80 % B2B-ostajista on tehnyt valintansa palveluntarjoajasta jo ennen tarjouspyynnön lähettämistä. Tämä pohjautuu usein vierailuihin potentiaalisen kumppanin eri kanavissa ennen yhteydenottoa.
  2. LinkedIn on B2B-markkinoinnissa ylivoimainen kanava: jopa neljä viidestä (80 %) LinkedIn-käyttäjästä vaikuttaa yrityksen liiketoimintapäätöksiin.
  3. LinkedIn-mainonta mahdollistaa viestien tarkan kohdennuksen halutuille avainhenkilöille ja päätöksentekijöille.
  4. Yli kaksi kolmesta (68 %) orgaanisesta Google-klikkauksesta kohdistuu hakukoneen viiteen ensimmäiseen hakutulokseen.
  5. LinkedIn-mainonnan ja hakukoneoptimoinnin yhdistelmällä voidaan tavoittaa potentiaaliset asiakkaat tehokkaasti koko ostopolun ajan.

Referenssi: Chiller Oy

  • Kävijämäärä noussut Suomessa

    yli 77 %

    Vertailussa 2024 vs 2023.

  • Tärkeiden lämpöpumppu-sivujen kävijämäärän kasvu

    820 %

    Vertailussa 2024 vs 2023.
    Lisäksi sitoutumisprosentti on kasvanut 25 %.

  • Ruotsin sivuston kävijämäärän kasvu

    674 %

    Vertailussa 2024 vs 2023.

  • Ruotsin lämpöpumppusivujen sitoutumisasteen nousu

    46,8 %

    Vertailussa 2024 vs 2023. Konversioiden määrässä myös satojen prosenttien kasvua.

    Lue koko referenssi

Palvelumme kattaa:

LinkedIn-mainonnan osalta

✔ Mainonnan suunnitelman
✔ Kohderyhmien analysoinnin ja segmentoinnin
✔ Mainonnan käynnistämisen ja kehittämisen
✔ Tulosten säännöllisen raportoinnin

Hakukoneoptimoinnin osalta

✔ Avainsanakartoituksen
✔ Sisältö- ja SEO-suunnitelman
✔ Orgaanisen hakuliikenteen mittauksen
✔ Jatkuvan hakukoneoptimoinnin ja sisältöjen kehityksen

Pyydä maksuton kartoitus

Myynti ja näkyvyys kuntoon?

B2B-kampanja -lomake

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Nimi(Pakollinen)