

Susta ja Sustapro brändi-identiteetti
Yritysten ja organisaatioiden vastuu ympäristöstä ja yhteiskunnasta kasvaa jatkuvasti. Susta Oy tarjoaa eri kokoisille asiakkaille vastuullisuuskoulutuksia, projektinhallintaa ja asiantuntijuutta vastuullisen liiketoiminnan tueksi ja kehittämiseksi.
Sustapro.fi -verkkopalvelussa on yhdistetty vastuullisuuden osa-alueet suomalaisiin vastuullisuuden huippuasiantuntijoihin.
- Konseptisuunnittelu
- Käyttöliittymäsuunnittelu
- Visuaalinen suunnittelu
- Tekninen kehitys (WordPress)
- Testaus
- Ylläpito- ja pienkehitys
- Brändi-uudistus
- Kuvakonsepti
- Kuvitus
- Graafinen suunnittelu

Redandblue suunnitteli Susta- ja Sustapro brändeille yhteensopivat brändi-identiteetit niin, että sekä yritysvastuunkonsultointiyritys että asiantuntijapalvelu muodostavat tunnistettavan kokonaisuuden.
Asiakkaan toiveesta brändiväreiksi valittiin kirkkaat päävärit, jotta brändi erottuu selkeästi toimialan standardeista ja uudistaa samalla mielikuvaa yritysvastuusta. Logon muotokielessä yhdistyvät S-kirjain, lehtisymboli ja yritysvastuun “kaaviokuva”, jollaisia usein käytetään aiheeseen liittyvässä materiaalissa.
Sustan kuvamaailmassa käytetään brändiväreillä sävytettyjä kuvia ja yksinkertaisia orgaanisella viivalla piirrettyjä piirroskuvituksia.





