Susta ja Sustapro brändi-identiteetti

Yritysten ja organisaatioiden vastuu ympäristöstä ja yhteiskunnasta kasvaa jatkuvasti. Susta Oy tarjoaa eri kokoisille asiakkaille vastuullisuuskoulutuksia, projektinhallintaa ja asiantuntijuutta vastuullisen liiketoiminnan tueksi ja kehittämiseksi.

Sustapro.fi -verkkopalvelussa on yhdistetty vastuullisuuden osa-alueet suomalaisiin vastuullisuuden huippuasiantuntijoihin.

 

  • Konseptisuunnittelu
  • Käyttöliittymäsuunnittelu
  • Visuaalinen suunnittelu
  • Tekninen kehitys (WordPress)
  • Testaus
  • Ylläpito- ja pienkehitys

 

  • Brändi-uudistus
  • Kuvakonsepti
  • Kuvitus
  • Graafinen suunnittelu

Redandblue suunnitteli Susta- ja Sustapro brändeille yhteensopivat brändi-identiteetit niin, että sekä yritysvastuunkonsultointiyritys että asiantuntijapalvelu muodostavat tunnistettavan kokonaisuuden.

Asiakkaan toiveesta brändiväreiksi valittiin kirkkaat päävärit, jotta brändi erottuu selkeästi toimialan standardeista ja uudistaa samalla mielikuvaa yritysvastuusta. Logon muotokielessä  yhdistyvät S-kirjain, lehtisymboli ja yritysvastuun ”kaaviokuva”, jollaisia usein käytetään aiheeseen liittyvässä materiaalissa.

Sustan kuvamaailmassa käytetään brändiväreillä sävytettyjä kuvia ja yksinkertaisia orgaanisella viivalla piirrettyjä piirroskuvituksia.

Muut työt