Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilu linkittää organisaation liiketoiminnan tavoitteet, asiakasymmärryksen ja asiakkaasi käyttökokemuksen toisiinsa. Palvelumuotoilun avulla voidaan keksiä uusia palvelumalleja tai parantaa olemassa olevia. Hyvin muotoiltu palvelu näkyy paitsi viivan alla, myös parempana käyttäjätyytyväisyytenä ja lisääntyneenä suositteluna.

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilu muokkaa jokapäiväistä ympäristöämme ja elämäämme. Älypuhelimista matkailuun ja fyysisistä myymälöistä ruoan tilaamiseen digitaalisesti. Menestyksekäs palvelumuotoilu vaatii oivaltavan konseptin. Me suunnittelemme ja muotoilemme menestystarinoita.

 

  • Käyttäjätutkimus ja asiakasymmärrys
  • Palvelukonseptin rakentaminen
  • Palvelumuotoilu
  • Uusien palveluiden suunnittelu
  • Design sprint -työpajasarja

Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen

Älä seuraa digitalisaatiota perästä, ole mukana sen eturintamassa. Jokainen toimiala siirtyy digitaaliseen kaupankäyntiin – ennemmin tai myöhemmin. Me autamme sinua hyödyntämään digitaalisen ympäristön tarjoamia mahdollisuuksia, saavuttamaan kilpailuetua sekä parantamaan liiketoimintaa. Kaiken tekemisemme ytimessä on asiakkaan liiketoiminnan ja käyttäjien tarpeiden ymmärtäminen.

 

Kiinnostunut?

Petteri Laamo

Perustaja, strategi

040 194 4421

petteri@redandblue.fi

Tilaa uutiskirjeemme