Redandbluen tukipalvelu esittäytyy

Redandbluella on ollut vuoden 2023 keväästä lähtien oma tiimi asiakaspalvelu- ja pienkehitystyölle. Aikaisemmin tukipyynnöille oli varattu kaikkien kehittäjien kalenterista vakiotyöaika.

Erillisen tukitiimin tarpeellisuus havaittiin aika nopeasti, ja palkkasimme tiimiin vuoden aikana yhteensä neljä asiantuntijaa. Nyt myös asiakaspalvelun laatua mitataan aktiivisesti – ylpeydellä voimme todeta, että viimeisen 60 päivän aikana 100 % tukipalvelua käyttäneistä on ollut tyytyväisiä saamaansa palveluun.

  • Uutiset

Tukitiimiä vetää meillä Jouni, joka vastaa tässä tiimin toimintaan liittyviin kysymyksiin.

Miten kuvailisit omaa työpäivääsi?
Työpäivieni sisältö vaihtelee paljon, ei ole kahta samanlaista päivää. Työni on sekoitus viestintää, koodaamista ja ylläpidettävistä sivustoista huolehtimista.

Minkälainen on tyypillinen redandbluelle tuleva tukipyyntö?
Tyypillisiä tukipyyntöjä ovat WordPressin hallintaan liittyvät tukipyynnöt, esimerkiksi ohjeistamista sisällön päivittämisessä. Usein tulee tukipyyntöjä myös sivustolle haluttavista uusista ominaisuuksista, esimerkiksi sisältölohkoista.

Miten nopeasti reagoitte yleensä tikettijärjestelmän kautta tuleviin pyyntöihin?
Tukipyyntöihin luvataan vastata arkipäivisin vuorokauden kuluessa tukipyynnön saapumisesta, mutta yleensä vastataan nopeammin. Tällä hetkellä keskimääräinen reagointiaika uuteen tukipyyntöön on 4 tuntia ja tukipyynnön ratkaisuaika 23 tuntia.

Minkälaisia kehityshankkeita redandblue tarjoaa WordPress-sivustolle?
Tarjoamme esimerkiksi kuvien optimointia kevyempään muotoon, nopeusanalyysiä ja ehdotuksia optimointitoimenpiteistä ja saavutettavuus- ja käytettävyysauditointia.

Miten asiakastyytyväisyyttä mitataan?
Asiakastyytyväisyyttä mitataan tikettijärjestelmässä olevalla työkalulla. Käytännössä jokaisen tukipyynnön ratkaisusta lähtee asiakkaalle sähköposti-ilmoitus, ja tämän ilmoituksen yhteydessä on mahdollisuus antaa palautetta palvelun laadusta.

Mikä on parasta työssäsi?
Parasta työssäni on työn monipuolisuus ja mahdollisuus yhdistää sekä viestintä, koodaus, että asiakaspalvelu. Ja kun työtä saa tehdä mukavien asiakkaiden ja työkavereiden kanssa.

—-

Support-palvelumme palvelee: