Scanfil – Brändin ja verkkopalvelun uudistus

Scanfil on pörssiin listautunut teollisuuden sopimusvalmistaja, joka palvelee globaalisti teknologiateollisuutta. Scanfil halusi määrittää brändinsä ytimen uudelleen. Työ alkoi Scanfilin uuden viestinnän kärjen määrittämisellä.

  • Konseptisuunnittelu
  • Käyttöliittymäsuunnittelu
  • Visuaalinen suunnittelu
  • Tekninen kehitys (WordPress)
  • Integraatio
  • Testaus
  • Ylläpito- ja pienkehitys
  • Digitaalinen markkinointi

 

  • Brändi-uudistus
  • Kuvakonsepti
  • Graafinen suunnittelu

Redandblue uudisti Scanfilin visuaalisen ilmeen, sekä verkkosivuston. Uudistus rakentui Scanfilin keskeisten arvojen ja tekijöiden ympärille.

Uusi ilme kuva teknologian ja luonnon välistä yhteyttä tuomalla ihmisiä ja kestävän kehityksen teemoja esiin. Sininen tunnusväri sai uuden, modernin sävyn ja sen oheen suunniteltiin harmoninen väripaletti. Myös typografia ja kuvakonsepti uudistettiin täysin.

Lisäksi Scanfilille suunniteltiin graafisten tunnuselementtien kokonaisuus. Logo säilytettiin asiakkaan toiveesta ennallaan, ja sitä uudistettiin vain värityksen osalta.

Verkkopalvelusta toivottiin moderni ja helppokäyttöinen niin verkkosivun käyttäjille kuin ylläpitäjillekin. Palvelun yksityiskohtia hiottiin poikkeuksellisella pieteetillä. Palveluun integroitiin ulkoisia syötteitä, jotka tuovat kävijälle pörssitietoa ja ajankohtaisia uutisia osakekaupoista.

Apunasi projektin joka vaiheessa

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Yhteystiedot

Petteri Laamo

Strategist / Founder

+358 40 194 4421

Muut työt